ועדת החוקה תתכנס בעקבות ההתכתבות שנחשפה

איתי גדסי No Comments on ועדת החוקה תתכנס בעקבות ההתכתבות שנחשפה

יו"ר ועדת החוקה, חה"כ סלומינסקי הודיע כי ועדת החוקה תתכנס בימים הקרובים בעקבות פרשת המסרונים בין השופטת לחוקר | התגובות במערכת הפוליטית נמשכות: "

סלומיאנסקי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההתכתבות הפסולה. יו"ר ועדת החוקה, חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), פתח את דיוני ועדת החוקה חוק ומשפט והודיע כי יקיים את הדיון לאחר שהמערכת תקיים בדיקה פנימית: "אתמול נחשפנו לאירוע חריג בחומרתו שמזהם את ההליך. הנשיאה והשרה הבינו מידית את חומרת העניין ואני נותן למערכת לעשות את פעולתה ובימים הקרובים נערוך דיון במקרה החריג ובהשלכותיו על המערכת. יש לנו אחריות לשמור על מערכת המשפט ואי אפשר להתעלם ממה שקרה ועלול להשפיע על שופטים".

יושב ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג אמר: "‏פרשת השופטת פוזננסקי חמורה ביותר וחייבת להיבדק עד תום, כולל הסקת מסקנות ברורות ומהירות. טוב שההשחתה המוסרית הזו נחשפה- אסור ששומרי הסף יחצו את גבולות הדין, אבל אסור גם לחבל במה שנעשה עד כה. הפרשות צריכות להיחקר עד תום, גם אם עלינו להחליף את מי שמטפל בהן".

יו"ר הועדה לביקורת המדינה ח"כ שלי יחימוביץ אמרה: "השופטת צריכה להתפטר הערב, ואם לא תעשה כן יש להדיח אותה. מצפה לתגובה קשה ובהירה של נשיאת העליון. הנזק לאמון במערכת המשפט הוא קטלני, והתגובה חייבת להיות חדה וקשה".



0 תגובות